運動過度下6大反應,了解下自己是否運動成癮啦!

運動過度

近年來,運動健身的風氣愈來愈盛行,好多人為了追求健身目標每天都勤力做Gym,但並唔係練得愈多就愈好。運動過度時,我哋嘅身體會作出相對反應,不妨暫下以下6大反應,了解下自己嘅身體!

胸悶頭暈

運動時感覺到氣促、頭暈、呼吸不順,這代表血液中氧氣含量過低,運動量已經超過身體嘅負荷了,嚴重時可能會暈倒。

食慾不振

運動過度時血液會流向四肢和肌肉等器官,內臟嘅血液就會相對減少,而當胃黏膜血液減少後, 就會令人食慾不振、胃口不佳。

影響內分泌

一次性嘅運動過量或是長期嘅過度運動後,疲勞會抑制腦下垂體的分泌,令體力恢復減慢,影響人體肌肉、骨骼🦴和紅血球嘅生長,讓人提前衰老。如果你有長時間出汗嘅問題都要多加留意❗

睡眠品質差

適量的運動可有效紓壓,提升睡眠品質,有充足嘅休息可以有助安穩身體修復💤。但當運動過量壓力荷爾蒙過多時,有機會令人神經緊繃而無法入睡。

身體極度疲勞

常在運動前就提不起勁,運動後也累得沒有精神,疲憊無力感嚴重,就表示你訓練過度,身體一直處於無足夠營養供應的狀況,形成惡性循環。

情緒起伏大

有定期運動,但會突然心情欠佳、容易生氣,又無法集中精神,很大機會如壓力荷爾蒙有關,導致情緒無法控制。
運動固然係好事,但休息更為重要,就如「休息是為了走更長的路」。一切都要以自己嘅健康同體能作調整,不然長遠對健康會造成非常深遠嘅後果。

戴口罩做運動 風險你要知!

疫情持續,人們好似已經習慣戴住口罩😷做運動,所以今次想同大家分享戴口罩運動有一定風險,並非人人適合。 如果做低強度運動,例如舉啞鈴、做瑜伽、緩步跑等運動,戴口罩亦無大礙。 但若要進行中、高強度運動便不建議戴口罩。例如跑步,尤其HIIT(高強度間歇訓練)。因為戴口罩會阻礙呼吸,並吸入剛排出的二氧化碳,增加心肺負荷,嚴重者更可能猝死,因此劇烈運動容易令人暈眩,增加跌倒受傷的風險。 ⭕唔想弄巧反拙,得不償失,做運動記住要量力而為!戴住口罩就避免做劇烈運動啦!下期將會喺6月運動主題嘅最後一期啦,不妨留言話分享你有興趣嘅主題~

戴口罩做運動

新都醫護獅子山 Level 3 口罩有不同尺寸選擇,希望大家繼續支持我哋!我哋準備咗14份L碼;3份M碼同埋3份S碼口罩,全部都係獨立包裝㗎。當然,還有其他醫療用品

Comments are closed